2014.01.11.
21:07

Írta: pwrhack

Üdvözöllek GMO Blogon!

Sokat gondolkoztam azon, hogy milyen blogot tudnék Én írni... A sokat úgy kell érteni, hogy 4 éve sodródok ide-oda, belekezdtem, abbahagytam, újrakezdtem, még talán jól is sikerülhetett volna, de valahogy mégse ment. Lusta dög voltam, na! Mára ezt kinőttem. Kinőttem azért, mert öregebb lettem és bölcsebb, illetve mert leraktam a cigit és felszedtem 25 kilót egy év alatt, ezért esélyem sincs a gép elől felállni! Na jó, ez túlzás. Dolgoznom el kell menni. 

Oké, oké! - mondhatod - De mit keresel Te itt egyáltalán? 

A témát egy ismerősömnek köszönhetem (legyen mondjuk: Áron), aki felvilágosított, hogy egy jó kis LifeHack blog talán elkélne, természetesen csak úgy, ha foglalkozva is van vele. Megpróbálom. A téma érdekel. Jómagam is szeretem az egyszerűbb oldalát megfogni a dolgoknak és ha ezt mással is megoszthatom úgy, hogy azt hasznosítják is, már megérte.

Hol is kezdjem?

Majdnem leraktam a virtuális tollat, mert azt sem tudtam merre menjek... Nekiálltam guglizni, sikerrel. Elképesztően sok "lifehack" oldalt/blogot találtam. Idegen nyelven. Na jó! Magyarul is, de nagyon kevés, aki 1 bejegyzésnél tovább jutott volna. Nos, sok anyag van. Nem magyar nyelven, de ez nem lesz gond!

Négy utat látok magam előtt:

  1. A forrás megnevezésével leadom a közérthetően ábrázolt anyagot idegen nyelven
  2. "Magyarítom" az anyagot, és úgy adom le (a forrást persze itt is megnevezem)
  3. Megvalósítom a leírtakat és saját fotóimmal/grafikáimmal teszem közzé
  4. Saját ötletet és megvalósítást tálalok

Nem magyaráznám túl, így spórolásra, egyszerűsítésre, ötletelésre fel! Akinek van bármi ötlete ne kíméljen.

Gode Mode On!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://godmodeon.blog.hu/api/trackback/id/tr335753326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása